KOPI JEBAT..CHER PAKAT RASA TENGOK...

KOPI JEBAT.....CHER PAKAT RASA TENGOK...


Kelebihan ekstrak herba
Tongkat Ali
(Eurycoma Longifolia Jack)
mengandungi "aphrodisiac" yang membantu melancarkan peredaran darah, meningkatkan tenaga dan stamina dan boleh memberi kesegaran badan.

Ubi Jaga
(Smilax Myosotiflora)
membantu melancarkan peredaran darah, membersih salur kencing dan buah pinggang.

Ubi Raja Satong
(Hydnophytum Formicarum Jack)
mengubati masaalah hati dan penghadaman, sakit kepala, ubit penyakit barah (cancer), mengubati darah tinggi, kencing manis, gout, wanita lepas bersalin dan herba untuk kesihatan lelaki.

Misai Kucing
(Orthisiphon Stamineus Benth)
melawaskan pembuangan air kecil, rawatan batu ginjal, reumatisme, sakit pinggang, radang ginjal, masuk angin, kencing manis dan demam, merawat penyakit kulit dan membantu merawat penyakit batu karang pada pundi kencing.

Mengkudu
(Morinda Citrifolia)
membantu merawat penyakit barah (cancer), kencing manis, darah tinggi, tulang, jantung, kemurungan, pernafasan, penghadaman dan buah pinggang.

Halia Padi
(Zingiber Officinale Rosc. var. rubrum)
membantu menghadamkan makanan, menguatkan tenaga batin, menambahkan air mani dan membuang angin yang terdapat didalam usus kecil dan usus besar, mengawal beberapa penyakit seperti demam, batuk, migrin, sakit gigi, sakit tulang, sengugut dan sesak dada.

Bunga Pakma
(Rafflesia Flower)
Membantu wanita sebelum bersalin supaya senang melahirkan anak dan selepas bersalin untuk membersihkan dan menyempitkan rahim, kecutkan perut dan awet musa, digunakan sebagai ubat perangsang, buasir dan untuk serikan muka wanita.

Madu Lebah
(Honey Bee)
memulih, menyegar dan menambah tenaga tubuh badan, merangsang tenaga batin, mengelak dari kegemukan yang tidak terkawal, memudahkan proses penghadaman dan lawas buang air, menghindarkan badan letih dan lesu dan menstabilkan kandungan gula dalam darah.