V'ASIA APPLESLYM DIETARY

DAPATKAN YANG ORIGINAL DARI KAMI

Harga Pasaran :  RM 30/Kotak(10  Sachet) 
POSTAGE           :  RM 6.00(SEMENANJUNG)


V'ASIA APPLESLYM DIETRY

Sesuai untuk lelaki, wanita & ibu selepas bersalin
Kombinasi Fiber, Vitamin C dan Kolagen dengan rasa epal yang lazat diperkaya dengan enzim buah-buahan, spirulina dan klorofil.
Dirumus bagi membantu menurunkan berat badan, mengatasi masalah perut buncit, memberi rasa kenyang, meransang sistem penghadaman, meningkatkan kadar metabolisma, melegakan sembelit, membakar lemak, membuang lebihan angin, mengurangkan kesan stretchmark, mengawal paras kolestrol dan mempermudahkan sistem pelawasan.
Produk ini MENDETOKS dan mengandungi Kolagen dan Vitamin C bertindak sebagai antioksida yang membantu mengekalkan kecantikan, kelembapan dan keanjalan kulit dari dalam.

Cara Minum: Campurkan kandungan ke dalam suku cawan air suam, kacau sehingga larut dan tambahkan dengan air biasa atau sejuk.(Boleh juga dibuat shake). Minum dengan segera. Ambil 1 sachet setiap hari selepas makan malam


Isi Kandungan: Green Apple Extracts, Fruit Enzymes, Collagen, Vitamin C, Spirulina, Chlorophyll, Psyllium Husk, Seena Leaf Powder, Inulin, Tricalcium, Malic Acid, Guar Gum, Dextrose dan Maltodextrin.



Tips Ketika Mengamalkan Appleslym Dietary
1- Kurangkan minuman berais,bergas,manis dan tinggi kandungan gula. Sebaliknya lebihkan minum air suam atau air kosong(bukan air sejuk),6-8 gelas sehari. Minum selepas 10-15 minit makan. Elakkan minum sambil makan.
2- Amalkan karbohidrat pada waktu pagi sebagai sarapan sekali sehari bagi menstabilkan metabolisma.
3- Gantikan dengan sayur-sayuran atau buah-buahan pada waktu tengahari.
4- Kurangkan pemakanan berat selepas jam 7 malam.Kurangkan pemakanan berlemak, berminyak, masin dan berkarbohidrat tinggi.
5- Lebihkan makanan berprotein dan berkhasiat serta ketahui keperluan kalori.
6- Amalkan gaya hidup sihat dan tingkatkan keaktifan.