V'ASIA SOY COLLAGEN PREMIX 6 IN 1


DAPATKAN YANG ORIGINAL DARI KAMI

HARGA TAWARAN!!! Diskaun 20%

HARGA PASARAN RM 30/Kotak(10  Sachet) 
HARGA TAWARAN
RM 22 /Kotak 
Beli 2 Kotak RM44 
Beli 3 Kotak RM66

POSTAGE RM10 Semenanjung
Sabah/Sarawak RM13



 
SOY PROTEIN + COLLAGEN +MANGOSTEEN + COLOSTRUM + CALCIUM + VITAMIN C

Kombinasi istimewa bersama ekstrak manggis, kolostrum dan kalsium yang diperkaya dengan 20 mineral dan vitamin bertindak sebagai supplement kecantikan dan kesihatan.
Antara kebaikannya membantu melembap dan menganjalkan kulit, mengurangkan garis halus, kedutan dan tanda penuaan, menghaluskan kulit, mencerah dan menyerikan kulit yang kusam, mengurangkan parut dan pigmentasi, meningkatkan kesihatan mata, menguatkan rambut dan kuku, membantu melegakan sakit sendi, lutut, kebas kaki, tangan dan meningkatkan imunisasi badan.
Pengambilan berterusan menjadikan anda kelihatan muda, sihat dan bertenaga. Sesuai diamalkan oleh lelaki & wanita semua peringkat umur terutama 30 ke atas.

SOY PROTEIN - Sumber fiber yang membantu dalam pencerahan, kecantikan kulit dan peningkatan hormon.
COLLAGEN - Protein berasaskan ikan laut dengan lebih 20 asid amino merupakan agen awet muda, membantu dalam penganjalan dan pencerahan.
MANGOSTEEN - Sumber Xanthon, antioksida terhebat yang kaya dengan lebih 20 vitamin termasuk Vitamin A, Beta Karotena, Vitamin B1, Thiamin, B2, Riboflavin, Vitamin E, mineral dan nutrien.
COLOSTRUM - Meningkatkan imunisasi, daya tahan dan menghalang serangan radikal bebas. Kaya dengan faktor daya tahan dan faktor tumbesaran untuk meransang pertumbuhan dan baik pulih sel tubuh.
CALCIUM - Membantu dalam pembentukan tulang dan gigi serta meningkatkan fungsi otot dan saraf.
VITAMIN C - Meningkatkan kesihatan, membantu pembentukan kolagen dan mengimbangi warna kulit.


Cara Minum:


Campurkan Soy Collagen Premix ke dalam secawan air suam (150ml), kacau dan minum. Untuk Hasil terbaik, amalkan 2 kali sehari, pagi dan petang sebelum sarapan.

Isi kandungan: Soy Extracts, Mangosteen Extracts, Marine Collagen, Skim Colostrum Milk Powder, Calcium, Vitamin C, Fructose, Non Dairy Creamer, Tricalcium Phosphate, Vanilla Powder.