24K GOLD SOAP/SABUN EMAS


24K GOLD SOAP/SABUN EMAS
PRICE: RM39.90/BAR
HARGA DI PASARAN RM69/BAR



       Sabun hablur emas yang diberi nama 24k Gold Soap dihasilkan dengan menggunakan kaedah nano-teknology di mana telah diuji secara klinikal nano emas kompleks yang 1000 kali lebih halus dengan penyerapan lebih sempurna. Ia juga diperkaya dengan serbuk emas tulen yang membekalkan kolagen untuk kulit dan bersifat anti-oksidan.

        Kajian saintifik membuktikan emas mampu menggalak penyerapan molekul oksigen ke dalam kulit serta membolehkan sel berada tahap paling tinggi yang menghasilkan kulit sihat berseri dan bersinar.

Kolagen yang merupakan bahan aktif utama dalam produk ini berfungsi membantu memperkuatkan dan mengaktifkan penghasilan serat kolagen dan elastin didalam lapisan dermis.

Kolagen terbukti dapat mengurangkan kedutan, garis-garis halus, mengembalikan keanjalan kulit serta mengekalkan kandungan kelembapan semula jadi dan merawat wajah.

Sabun hablur emas bertindak  sebagai antipenuaan semasa membersih wajah agar berseri dan  bersinar..Membantu mengatasi masalah kedutan serta mengimbangi ton warna  kulit agar menjadi lebih anjal,lembut,cerah dan gebu tanpa suntikan.  


Cara Penggunaan:-

-Gosok sabun dengan air sehingga berbuih pekat,ratakan di muka/leher selama 2 minit kemudian bilas sehingga bersih.
-Boleh digunakan sebagai masker seminggu sekali (biarkan di wajah selama 10 minit, kemudian bilas bersih).
-Sesuai untuk semua jenis kulit kecuali jerawat yang teruk.
-Sesuai untuk yang berusia 18 tahun ke atas lelaki dan wanita

Kandungan Sabun Emas:-
.  
Gold extract, ginseng extract, Glycerin, honey, coconut oil, witchazel extract, whey protein, caster oil, sodium hydroxide, potassium hydroxide, aloe vera gel.