YOKO SPA SALT

YOKO SPA SALT

RM7.00 Each
Postage RM8/1-2pcs
Postage RM12/3pcs






Yoko Spa Salt ini dapat membantu menjadikan kulit anda lebih cerah, lembut seperti kulit bayi dan licin. Selain digunakan seperti skrub, garam spa ini juga boleh dimasukkan ke dalam air mandian panas. Setiap satu mempunyai bau semulajadi yang pasti membuatkan badan sentiasa wangi selepas menggunakannya. Terdapat dalam pelbagai pilihan:-

*Spa Milk Salt
Diperkaya dengan vitamin E, dihasilkan dari susu lembu tulen dan garam semulajadi serta diperkaya dengan Milk Derma White. Dapat menghilangkan daki dan sel kulit mati bagi menjadikan kulit anda lebih berseri dan lembut.

*Papaya Spa Salt
Selain menjadikan kulit lebih cerah, diperkaya dengan vitamin E dan mengandungi kebaikan garam semulajadi, ia turut dilengkapi enzim "Papain"
dari betik yang membantu melembabkan kulit anda.

*Tamarind Spa Salt
Bahan semula jadi dari asam jawa dapat mencerahkan kulit, menghilangkan daki dan kotoran serta membersihkan tubuh dari sel kulit mati. Turut diperkaya dengan vitamin E dan kebaikan garam semulajadi.

*Cucumber Spa SaltKebaikan timun yang boleh menjadikan kulit lebih cerah, lembut dan lembap, digabungkan dengan garam semulajadi yang mempunyai banyak kebaikan. Sesuai untuk menghilangkan daki dan kotoran dari badan serta membuang sel kulit mati

*Yogurt Spa Milk Salt
Berfungsi untuk memutihkan kulit, ia juga kaya dengan vitamin E,garam semulajadi dan protein dari susu dan yogurt. Susu dan yogurt ini juga memberikan nutrisi kepada kulit.Ia juga dapat menghilangkan kotoran dan sel2 kulit mati di tubuh dan menjadikan kulit lebih lembut,putih,bersih dan bercahaya.

*Whitening Spa Salt For Armpit & Bikini Area
Berfungsi memutihkan bekas hitam pada ketiak,celah peha,lutut dan siku. Diperkaya dengan vitamin E, ekstrak herba dan garam semulajadi bagi
membantu memutih dan mencerahkan bahagian yang gelap pada tubuh.

*Sakura Spa Salt
Spa susu dan garam yang dapat mencerahkan dan memutihkan kulit dari dalam.Kaya dengan AHA, vitamin E,vitamin B3,kolagen,susu dan mengandungi bahan natural dan garam semulajadi.Ianya memberikan nutrisi pada kulit dengan kandungan Milk Derma White dan Allantoin.Berfungsi membuang kotoran pada kulit dan sel2 kulit mati dan menjadikan kulit lebih segar dan sihat berseri.

*Lavender Spa Milk Salt
Formula garam dan susu yang berfungsi untuk memutih,melembut,menghalus dan mencerahkan kulit.Haruman Lavender memberikan kesegaran dan aromatherapy ketika menggunakannya.

Cara Pengunaan Spa Salt:-
Tuangkan Spa Salt di tangan, gosok dengan lembut dalam gerakan bulatan pada kulit yang basah.
Biarkan pada kulit selama 3 minit, kemudian bilas dengan air bersih dan bilas semula dengan sabun.