PERLA COFFEE ORIGINAL MURAH TAWARAN TAHUN BARU 2014

HARGA PASARAN RM59.90
HARGA TAWARAN
RM55.00 SEMENANJUNG 
RM60.00 SABAH/SARAWAK
FREE POSTAGE!!!!!
 
 


Perla Coffee by Irich


Perla Coffee merupakan hasil gabungan ramuan semulajadi seperti serbuk Mutiara, Kolagen, Habbatussauda, Tomato dan Betik khusus untuk penggemar kopi yang ingin memiliki kulit yang cerah berseri, di samping dapat meningkatkan lagi kesihatan dan kecergasan tubuh.
Kandungan: 20 sachet

Khasiat

  • Membersih, menghalus dan melembapkan kulit
  • Menganjalkan lagi kulit
  • Mencegah penuaan kulit
  • Meremajakan kulit wajah
  • Meningkatkan kecerahan kulit tubuh dan wajah
  • Menambahkan tenaga
  • Mengekalkan kesihatan dan kecergasan

Kandungan


Kolagen: Kolagen merupakan sejenis protein utama yang terdapat pada tisu penghubung yang terkandung dalam hidupan semulajadi seperti mamalia dan ikan. Khasiatnya telah terbukti untuk kesihatan kulit misalnya melembutkan kulit, mengukuh dan meningkatkan keanjalan kulit di samping mempercepatkan proses pemulihan pada kulit yang terluka.
Habbatussauda: Habbatus Sauda terbukti mempunyai pelbagai khasiat untuk kesihatan  tubuh manusia. Ia mengandungi Nigellin, Sterols, minyak Volatile dan asid lemak yang membantu memelihara saluran pencernaan, menstabilkan kandungan kolestrol, merawat masalah pernafasan, dan memelihara kesihatan hati. Ramuan ini juga bertindak meningkatkan daya ketahanan tubuh, meningkatkan tahap stamina, serta berfungsi sebagai anti-oksida.
Kopi Arabika: Biji kopi Arabika merupakan kopi tradisional yang memiliki ciri ciri ukuran biji yang lebih kecil berbanding biji kopi jenis robusta serta mengandungi kandungan kafein yang lebih rendah. Rasa dan aromanya pula lebih enak, setanding dengan harganya yang lebih mahal. Mengikut kajian pakar, kopi berupaya untuk mengurangkan tekanan darah tinggi, mencegah penyakit, merawat kanser, mengatasi penyakit jantung, kencing manis dan juga strok. Kafein yang terkandung di dalam kopi akan menyegarkan peminumnya di meringankan sakit kepala, meningkatkan daya tumpuan, serta membantu sistem pernafasan.
Tomato: Tumbuhan yang sering menjadi ramuan dalam produk kecantikan ini tidak dinafikan mampu menyihat dan mencantikkan lagi kulit. Ia terbukti dapat mengecilkan liang pori-pori kulit, menghilangkan bintik-bintik hitam, mengawal penghasilan minyak pada wajah, mengekang pertumbuhan jerawat di samping melindungi kulit daripada sinaran ultraungu dan mencerahkan kulit yang kusam.Betik:
Gluta: Sejenis asid amino yang juga dipanggil Glutathione ini berperanan sebagai anti-oksida yang paling berkesan untuk mencantikkan kulit. Ia terbukti mampu mengatasi masalah kulit yang kemerahan, bersisik, kering, dan juga menyembuhkan luka pada kulit. Di samping itu, ia berupaya meneutralkan radikal bebas, memulihkan kembali sel tubuh yang rosak, menyahtoksin dan juga meningkatkan prestasi antioksida yang lain.
Mutiara: Mutiara merupakan ramuan penting dalam sesebuah produk kosmetik dan kecantikan dan berperanan untuk mencerah, melembap dan melembutkan kulit wajah. Di samping itu, ia berfungsi untuk melindungi kulit daripada sinaran ultraungu, mengatasi kegatalan pada kulit, melambatkan proses penuaan, serta mengurangkan kedut.
Vitamin C: Vitamin C merupakan sebatian yang penting untuk menyeri dan menyihatkan lagi kulit. Ia juga bertindak sebagai anti-oksida untuk mencegah penyakit selain mengurangkan kesan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merbahaya.Kalsium:
Krimer Bukan Tenusu: Pengganti susu atau krimer ini terhasil daripada lemak sayuran dan mengandungi sirap glukos yang memberikan sedikit rasa manis kepada krimer bukan tenusu. Ia bebas laktosa dan sesuai penggemar kopi yang alah pada bahan tenusu. Krimer bukan tenusu mempunyai jangka hayat yang lebih lama di samping mampu menstabilkan rasa dan haba kopi.
Gula: Selain menambahkan lagi rasa manis dalam minuman, gula mempunyai kandungan kalori yang tinggi yang berperanan untuk meningkatkan tenaga tubuh. Asid Glycolic yang terkandung dalam gula pula membantu mengekalkan kesihatan dan kulit wajah.

Cara Penggunaan

  1. Gunakan 1 sachet untuk 1 cawan
  2. Masukkan 150 ml air panas ke dalam cawan
  3. Kacau
  4. Maksimum pengambilan 2 sachet sehari
  5. Simpan di tempat yang kering